REKLĀMA:

UZMANĪBU!!!

Tev ir kas interesants padomā, ko vēlies pastāstīt citiem?! Šī ir Tava iespēja! Piedalies DRF BLOG veidošanā! ;) Raksti par ko vēlies lasīt, veido savus rakstus, pastāsti kaut ko interesantu saistībā ar draugiem.lv, izsaki viedokli - saņem atbiles! ;)

REPORTIERIS@DRFBlog.tk

13.10.08

Īstais FAKERS atkal IR DABŪJAMS= [ FAKERS 12.10.08 ]!!!

Beidzot mēs to esam sagaidījuši! Kopš vakardienas 12. oktobra atklal IR pieejams jaunākais/atjaunotais FAKERS!!! ;)
 

Atjaunināts!
Šeit atradās links, kurš nu jau vairs nedarbojas! :(

15 comments:

  1. Kāpēc man rāda YOU ARE VIEWING THE OLD WEBSITE
    PLEASE WAIT WHILE YOU ARE REDIRECTED
    un taalaak kautkaads bulshits notiek saglabaajiet uz yy.lv

    AtbildētDzēst
  2. sveiki neziniet kas man jaadara es uzspiezu uz to fakeri uzraxtu loginu pw un tad spiezu ielogoties.Bet man izmet tabulu

    Neidevaas ielogoties
    Iespeejamie iemesli
    *Probleema ar interneta savienojumu
    *ir izmantot lapas kods

    Ko darit plz atbildiet

    AtbildētDzēst
  3. Man ari ta pati problema...
    ka neizdevas ielogoties
    problemas ar netu vai mainits lapas kods...

    AtbildētDzēst
  4. sveiki neziniet kas jaadara es uzspiezu uz to fakeri uzraxtu loginu pw un tad spiezu ielogoties.Bet man izmet tabulu

    Neidevaas ielogoties
    Iespeejamie iemesli
    *Probleema ar interneta savienojumu
    *ir izmantot lapas kods

    Ko darit plz atbildiet

    AtbildētDzēst
  5. man arī neiet...problēma taa pati,kas paareejiem:(

    AtbildētDzēst
  6. administrator kape tu neatbildi???

    AtbildētDzēst
  7. nu nafigam atkal vinju vaidzeeja palaist.. jau apriebushies statistikas drochiitaaji :@

    AtbildētDzēst
  8. Anyway nedarbojās :D labi, ka man viņu nevajag :D sen buutu nojūdzies :D Iedevu čomam- viņam gāja, iedevu vecenei, kas prasiija,lai viņai dabūjot - viņai negāja.

    The same old problem.
    Neizdevaas ielogoties
    Iespeejamie iemesli
    *Probleema ar interneta savienojumu
    *ir izmantot lapas kods

    AtbildētDzēst
  9. Man ar sākumā negāja. Bet nākamā dienā gāja. Hvz kas par vainu bija, iespējams tas, ka nomainīju ādiņu palīdzēja.

    AtbildētDzēst
  10. Visi kam neiet FAKERS izmēģina jauno versiju= http://yy.lv/download.php?f=176274 ;)

    AtbildētDzēst
  11. Visi kam neiet FAKERS izmēģina jauno versiju= http://yy.lv/download.php?f=176274 ;)<<<<<<<<<<<<<<<<<<< NEIET ARII SI VERSIJA!!!

    AtbildētDzēst
  12. eūūūū```.
    man viņš kko saka tādu :
    Problēmas ar programmas validāciju.
    Programma slēdzas ārā....

    KAPĒC TĀ`.? :o

    AtbildētDzēst
  13. man vispaar lai nowilktu raada shaads fails neeksistee! :(

    AtbildētDzēst

DRF BLOG Administrācija aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. DRF BLOG Administrācija patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas, kā arī dzēst nevēlamos komentārus.