REKLĀMA:

UZMANĪBU!!!

Tev ir kas interesants padomā, ko vēlies pastāstīt citiem?! Šī ir Tava iespēja! Piedalies DRF BLOG veidošanā! ;) Raksti par ko vēlies lasīt, veido savus rakstus, pastāsti kaut ko interesantu saistībā ar draugiem.lv, izsaki viedokli - saņem atbiles! ;)

REPORTIERIS@DRFBlog.tk

15.10.08

Jau atkal JAUNA DR-FAKER VERSIJA= [ FAKERS_15.10.08 ]!!!

Nepaguvām ne iepazīt jauno FAKER versiju= [ FAKERS_12.10.08 ], kad iznākusi jau vēl jaunāka versija= [ Atjaunināts! Šeit atradās links, kurš nu jau vairs nedarbojas! ] :(! Šī versija būtiski neatšķiras no iepriekšējās. Šī ir atbildes versija visiem tiem, kuriem negāja iepriekšējā! ;)

4 komentāri:

  1. Stulbums kkads , man mazais bralens var ieet , un draudzene ari , bet man Raadaa visu laiku sho>>
    Neidevaas ielogoties
    Iespeejamie iemesli
    *Probleema ar interneta savienojumu
    *ir izmantot lapas kods
    ko darit , kas par vainu ?

    AtbildētDzēst
  2. kas par lietu es ieeju taja adrese lai novilktu DR-faker bet man parada ka taads fails neeksistee

    AtbildētDzēst
  3. vareetu atsuutiit man ejoshu DR-FAKER
    pa skype ---> matiss143 plzz..

    AtbildētDzēst

DRF BLOG Administrācija aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. DRF BLOG Administrācija patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas, kā arī dzēst nevēlamos komentārus.